ریاضی

درسی شیرین

ریاضی

درسی شیرین

سوالات کانگورو (پایه های سوم ابتدایی تاهشتم)

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۳۳ ب.ظ

مساله ها و پاسخ های مسابقه ریاضی کانگورو ۱۳۹۳ (۲۰۱۴ میلادی)

 

 


مساله های مسابقه کانگورو پایه اول و دوم

حجم : 2,585 KB

 

 


راه حل مساله های مسابقه کانگورو پایه اول و دوم

حجم : 385 KB

 

 


مساله های مسابقه کانگورو پایه سوم و چهارم

حجم : 1,498 KB

 

 


راه حل مساله های مسابقه کانگورو پایه سوم و چهارم

 حجم : 381 KB

 

 


مساله های مسابقه کانگورو پایه پنجم و ششم

 حجم : 1,089 KB

 

 


راه حل مساله های مسابقه کانگورو پایه پنجم و ششم

حجم : 247 KB

 

 


مساله ها و کلید مسابقه کانگورو پایه هفتم و هشتم

حجم : 1,023 KB

 

 


راه حل مساله های مسابقه کانگورو پایه هفتم و هشتم

حجم : 406 KB

 

 

 

  • محمدی گل

نظرات  (۳۰)

من هفتمیهستم یکی از نخبه های کلاس که معدلم02 شده اما از نظر من سطح سوالا خیلی پایینه
من هفتمی هستم یکی از نخبه های کلاس که معدلم20 شده اما از نظر من سطح سوالا خیلی پایینه
نگار پس منم دانشمندم سوالات راحته می دونم تو مغروری معدل من هم20 او مده خودم هم تو مدرسه تیزهوشان درس می خونم پایه هفتم هستم
مهسا جون خب منم تو مدرسه ی تیزهوشان درس می خونم برای من عادی است
درضمن من ششمی هستم .
سلام منم می خاهم عضو شم
سلام معدل منم 20شد هم هفتم وهم در هشتم.ولی نگار جوون مغرورنباش فیلسوف
با سلام. بابت ارایه رایگان سوالات سال 2013 تشکر میکنم.
پاینده باشید
اگه تیزهوشانید اسم کتاب تکمیلیاتون چیه؟ اصلا چندتا کتاب تکمیلی دارید؟
می دونم که تیزهوشان نیستید چون اولا تیزهوشانیا نمیگن مدرسه تیزهوشان میگن فرزانگان دومن 20رو الکی که نمیدن اصلا غیرممکنه تو فرزانگان 20 شد اگرم 20 شدید پس فرزانگانتون واقعی نیست نمره کیلویی تو مدرسه ی شماها نمی خوامم الکی حرف بزنم یا تعریف بیخود از خودم بکنم ولی منم فرزانگان2همدان درس می خونم و بامعدل19/95نفر اول کلاس شدم و این حرفایی که میزنم راسته دیگه میل خودتونه باور کنید یانه الان داشتم دنبال نمونه سوال میگشتم که چشم به حرفای شما افتاد ولی لازم نیست اینقدر مغرور بشیم اینا همه برای قوی شدن تست زنیه. دوستون دارم موفق باشید
ببینید دوستان قبلا حدود 2/3 سال پیش ازمون های تیزهوشان طوری بودن که فقط کسایی که درس خوان بودن وارد میشدن ولی الان چی?از سال قبل بشین این همه زحمت بکش برا قبولیت تو تیزهوشان بعد کسایی هستن که تا به حال چشمشون به اینجور سوالات سخت و زمانگیر نیافته همش پای گوشی یا تو کوچه بودن بعد سر ازمون میان ده بیست سی چل میکنن عشقی یکیرو میزنن بعد میگن هرچی خدا بخواد از اخر قبول میشی اون ها هم قبول میشن میگن من هوشم قویه درس نخوندم قبول شدم تو خوندی و قبول شدی ...... درباره صحت این حرف منم نمیخاد جوابمو یا چیزی بمن بگید توی اینترنت بنویسید میانگین نمرات عزیز و زیبا تیزهوشان در تهران 1394 بعد خودتون متوجه میشید الانم میخاین برای کسایی که تو تیزهوشان هستن دست بزنم بگم افرین چه معدلی فقط به مغروریتون اضافه میشه معدل خودمم 19/84شد خیلی چیز خوبی بدست نیومد هیچکس معدلش 20نمیشه هیچوقت مگه با ارفاق معلم یا حاضر شدن والدین پیش معلم برا بدست اوردن نمره که فقط خودشونو گول میزنم با تشکر میلاد 13تهران
ببینید دوستان قبلا حدود 2/3 سال پیش ازمون های تیزهوشان طوری بودن که فقط کسایی که درس خوان بودن وارد میشدن ولی الان چی?از سال قبل بشین این همه زحمت بکش برا قبولیت تو تیزهوشان بعد کسایی هستن که تا به حال چشمشون به اینجور سوالات سخت و زمانگیر نیافته همش پای گوشی یا تو کوچه بودن بعد سر ازمون میان ده بیست سی چل میکنن عشقی یکیرو میزنن بعد میگن هرچی خدا بخواد از اخر قبول میشی اون ها هم قبول میشن میگن من هوشم قویه درس نخوندم قبول شدم تو خوندی و قبول شدی ...... درباره صحت این حرف منم نمیخاد جوابمو یا چیزی بمن بگید توی اینترنت بنویسید میانگین نمرات عزیز و زیبا تیزهوشان در تهران 1394 بعد خودتون متوجه میشید الانم میخاین برای کسایی که تو تیزهوشان هستن دست بزنم بگم افرین چه معدلی فقط به مغروریتون اضافه میشه معدل خودمم 19/84شد خیلی چیز خوبی بدست نیومد هیچکس معدلش 20نمیشه هیچوقت مگه با ارفاق معلم یا حاضر شدن والدین پیش معلم برا بدست اوردن نمره که فقط خودشونو گول میزنن با تشکر میلادیدی13تهران
ببین میلاد جان عزیزم خودمونم اینو میدونیم ولی با 20%حرفات مخالفم کسی که سوالای تیزهوشان رو طرح می کنه حداقل دوتا چیز بیشتر از من و تو میدونه و بچه های تیزهوشان با استعدادن اما جونشون در میاد لای کتابشونو باز کنن خودم دارم تو مدرسمون مشاهده می کنم دیگه! اما همه بااستعدادن
تیزهوشان ششم نداره اوسکولا :|
بعدم بالاترین نمره تو مدرسه فرزانگان 1 تهران 19.98 بود اصن 20 نداریم ک! مگر اینک ترم اول باشه. من خودم 19.93 شدم. دلیل اینکه کسایی بدون درس خوندن قبول میشن هم اینه ک سوالا مفهومی شده و واقعا باهوشا به جای خرخونا قبول میشن :/
نمی دونم چه لزومی داره به هم بقبولیت که نه تو تیزهوشانی نیستی وهی نمره هاتو نو به رخ هم بکشیم منم مث شما داخل تیزهوشان درس میخونم اما اصلا برام مهم نیست که به دیگران بگم منم کسیم برا خودم اصلا هم خوشم نمیاد با یک پسر هم کلامشم چون میدونم اصلا ارزش حرف زدن نداره پس بیخیال شین برین درستونو بخونین کلاس هفتمم

اه اه بابا حالم بهم خورد برین درستونو بخونین خر خونا...
دعوا سر درس راه انداختین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاککککککککککککککک
باز منو فحش بارون نکنینا
سلام به همگی
والا نمی دونم چجوری تو مدرسه های شما بهتون 20 میدن؟
من همه درسام 20 شد اما نمرم به خاطر ورزش که بهم کم داد اومد پایین . اصلا معلمش خوب نیست الان خیلی ناراحتم ....
در حد تیم ملییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی !!!!!!!!!!!
سلام ممنون از سوالات
میخواستم از تون بخوام که سوالات 2013 رو هم بزارید
عالی بود
اصلا جالب نبود
خاک تو سر تیزهوشانیه مش تیزکوشانی احمق مغرور ول میکنه تو جامعه
میدونید همه عادت کردیم ادعا کنیم که آره من خوبم با یک حرفه اشتباه و بیهوده کل مسیر صحبت ها تغیر کرده آیا این درسته که من حتی توی شبکه های اجتماعی از خود تعریف کنم من به شخص هر روز میبینم (خودم تیزهوشانی ام پس الکی حرف نمیزنم)که بچه های سمپاد اکثرا بهره هوشی پائینی دارند میانگین ریاضی پایه 16 شده بود
معلومه فقط برای اسمش میرید مدرسه تیزهوشان. من دو سال روزی چندین ساعت درس میخوندم و تونستم تیزهوشان قبول شم بخاطر همین خیلی بیشتر از شماها قدر مدرسمو میدونم من پایه هشتمم مدرسه فرزانگان شهیدان شالباف قزوین و س تا کتاب تکمیلی داریم واسه ریاضی علوم و ادبیات.
شماها با غرورتون فقظ خودتون و مدرستون و جامعه ی تیزهوشانیارو خراب میکنید واقعا حقتون بود ک تیزهوشانو ورداشتن ولی متاسفانه من و امثال من باید ب پای شماها بسوزیم.-واقعا متاسفم-
آقای علیرضا تیزهوشانیا هوش پایینی ندارن اتفاقا خیلیاشون با هوششون و بدون تلاش وارد این مدرسه ها شدن.
و اینکه میگی معدل شده 16 بله ما هم مدرسمون میانگین 16 داریم. چون یکی از سوالای مارو هم کنکوری ها نمیتونن حل کنن پس عادیه ک میانگین نمره ها 16 شه.
ولی بچه هایی ک مدرسه های دیگن با ادعا میگن بیست شدیم : بله عمه ی منم میتونه سوالای آسون شمارو حل کنه و بیست شه :/
خخخخخخ بابا تیز هوشانیا بابا بیستا ولمون کنید آقا ما ضعیف خوبه اون که میگه ششم تیز هوشانم ؟؟؟؟؟؟؟؟ شما بلد چرا توی مسابقات کانگورو شرکت نمی کنید من دیگه حرفی ندارم.....
خیلی خوب بود لطف کنید سوالات 2017را هم بگذارید با تشکر
ببخشید من هم در مدرسه فرزانگان 1 تهران درس می خونم. قابل توجه همه بگم که هم بچه باهوش داریم هم درس خون و هم جفتش. بالاترین معدل 19.96 بود سال پیش و سوالاتی که ما حل میکنیم خیلی خیلی سخت تر از این هاست در حدی که من الان داشتم کانگوروی 11 هم رو نگاه میکردم خندم گرفته بود. چون کتاب تکمیلی که بهمون دادن نسبتا سوالاتش سخته. درس ها همه عالیییی تدریس میشه و کاملا مفهومیه. یعنی مثلا جغرافیا رو اصلا حفظ نمیکنیم بلکه از رو اطلس جامع میبینیم. در حدی که الان من نقشه کل آسیا و اروپا توی ذهنم حک شده. امتحان ورودی هم، هم هوش می خواست هم سواد کافی برای علوم. و در ضمن ما هیچ وقت نمیایم بگیم که ما نخبه ایم یا ال و بل. اگرم نخواین به پای تعریف بزارین من خودم 3 تا اختراع دارم و کلی رتبه آوردم پس خواهشا فخر نفروشید چون قطعاااا دست بالای دست بسیار است.
  • حسین اصغری
  • بابا فهمیدیم اونایی که می گین (( اینا چین، چقدر آسونن، من خودم تو تیز هوشانم اینا واسم خیلی آسونن)) خب بیاین تو امتحانا شرکت کنین نابغه ها!!! همچین با غرور می گین (( اینا واسم آسونن)) آدم فکر می کنه انیشتین دوم اینجاس. از خودتون کم تعریف کنین
    متشکر حسین اصغری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی